יום שבת, 10 במרץ 2018

מפוחים לשימוש פרטי

הצורך באוורור החדר יכול להיות טוב גם עבורנו בדיוק כמו שהוא טוב עבור מפעלים או מטבחים תעשייתיים, וזה הזמן להבין כיצד המפוחים יכולים להשתלב גם בחיינו הפרטיים.

הכירו את המפוחים שישנו את חייכם

הצורך באוורור אוויר יכול להיות רלוונטי לכל אחד וזה לא משנה מה הוא עושה או עם אלו חומרים הוא מתעסק. בסופו של דבר כולנו אוהבים חדרים נקיים ומאווררים וזה יכול להיות טוב גם לבישולים של יום שישי או למקלחת רוויה באדים חמים שלא נעים להיכנס אליהם לאחר מכן, יחד עם תחזוקה נכונה יותר של כלים ומתקנים מסוימים כנגד היווצרות עובד ולחות. יכול להיות שכל הבעיות האלו נשמעות לכם מסובכות ואפילו לא ידעתם שהן יכולות לצוץ אצלכם בבית, אך זה הזמן להכיר איך המפוחים נכנסים לעניין ומשנים את הכול.

מפוחים לשימוש פרטי

·         המפוחים לשחרור עשן מצליחים לינוק אוויר וכך הם דואגים לכניסה מחודשת של אוויר, וזה בדיוק הזמן לדבר על החדר הכי קטן בבית, השירותים. זה לא משנה אם זה חדר שירותים קטן מאוד או שירותים שנמצאים יחד עם האמבטיה, בסופו של דבר אחרי שמישהו יהיה בשירותים ככל הנראה יישאר שם ריח לא כל כך נעים. כדי לאוורר את החדר באופן קבוע ניתן להשתמש במפוח שיהיה מחובר לקיר או לתקרה וידאג לאווירה נעימה.
·         המפוחים יכולים להיות שימושיים לאו דווקא אחרי שירותי אלא גם למען שמירה על חדר המקלחת והמתקנים שיש בו. למשל, אחרי מקלחת חמה, יהיו הרבה אדי מים באוויר ויהיה מאוד לא נעים להיכנס אליו. חוץ מהתחושה הלא נעימה, יש צורך לשמור על אותם כלי אלומיניום כמו ברזים ומעקות, והלחות צריכה להיות מסולקת. המפוח יסלק אותה ויכניס אוויר חדש ונקי וכך למעשה יש פחות סיכוי שיתפתח עובש או שיהיה חלודה בסופו של דבר, וכמובן איכות החיים שלכם תהיה משופרת.

אוורר של המטבח ושל כל הבית

המפוחים יכולים להיות רלוונטיים לכול מקום ולמעשה אפילו במחסן בגינה בבית, במטבח או אפילו בסלון, ניתן להתקין אותם. בדרך כלל הם נפוצים במקומות בהם הצורך באוורור נהיה גדול מאוד כמו למשל במטבח, בעיקר אם אין לכם מקום להתקנת מנדפים ולאתם צריכים אוויר נקי.


 from a-r-shivuk.tumblr feed


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה